В зоопарку
Розміри: 36 x 29 x 4 см.
Вага: 1,556 кг
Вік: 3-10 років
В коробці: двостороння велика магнітна дошка і 80 яскравих великих магнітів.
Магнітна гра «В зоопарку» - захоплююча екскурсія, де діти отримають задоволення від відвідування фантазійного зоопарку і подивляться на своїх улюблених тварин! Допоможи працівникам зоопарку доглядати за вихованцями, а екскурсоводу розповісти про їх життя. Ця гра виховує добре ставлення до живих істот, допомагає дитині вивчити їхні назви і дізнатися про життя тварин.
Як грати?
З роки:
Дайте дитині 1 великий магніт, наприклад, трактор, коня, дерево або дівчинку. Попросіть його / її голосно назвати магніт і розмістити його на відповідному місці ігрової дошки. Додавайте наступні магніти і просіть дитину знайти для них відповідні місця.
4-5 років:
Оберіть одну з історій з каталогу й додавайте магніти один за другим, за схемою з каталогу.
6-8 років:
Оберіть одну з історій з каталогу і розміщуйте фігурки без дотримання черговості.
У будь-якому віці:
Дайте простір уяві дитини: нехай розміщує магнітні фігурки, нескінченно комбінуючи створювані розповіді.
Діяльність з розвитку навичок
«Магнетіз» - це багатошарова магнітна гра, що є інноваційним продуктом, який розвиває уяву, фантазію, логіку, дизайнерські навички та дрібну моторику дитини, а також вчить її орієнтуватися в просторі, і все це - в процесі веселої гри.
Освітні переваги
Розкажіть дитині, як збирати магнітні фігурки, використовуючи приклади, зазначені в інструкції або його/її власну уяву, розповідаючи історію, «заховану» в картинках. Це прекрасна можливість розповісти про такі достоїнства, як: дружба, взаємодія, відповідальність, діалог, взаємоповага, сімейні цінності та багато іншого.
Мовне і літературне збагачення
Назви. Візьміть різні магнітні фігурки і запитаєте: «Як це називається?" Або "Що це?»
Порівняння. Візьміть дві різні магнітні фігурки і запитайте: «Чим вони схожі? А чим відрізняються?»
Протилежності: кіт-собака, відкрито-закрито, високий-низький.
Взаємозв'язки. Запитайте: «Хто їде в цій машині? Чия це клітка? Чия це дитина?»
Класифікація. Розподілити об'єкти по групах: наприклад, люди, тварини, предмети. Запитайте: «Це тверде? Чи можна це їсти? Це зроблено з дерева?»
Описання функцій. Запитайте: «Для чого потрібна клітка? Коли ми використовуємо велосипед? Хто плаває у воді?»
Слухове сприйняття. Запитайте: «Назви яких магнітів починаються на букву«П» (Пелікан, павич, папуга)? Назви яких магнітів закінчуються на букву «А»? (Машина, мавпа, качка).»
Навички мислення і запам'ятовування.
Розташуйте деяке число магнітних фігурок у певному порядку і покажіть їх Вашій дитині. Потім, перемішайте фігурки і попросіть дитину скласти їх у пепередньому порядку. Покажіть Вашій дитині картинку, складену з декількох фігурок. Попросіть його / її закрити очі і видаліть одну або кілька фігурок. Запитайте, яких фігурок не вистачає?
Творчість і уява.
Запитайте: «Що мама розповідає дитині? Які тварини дружать? Про що кіт розповідає собаці? Що каже охоронець?» Обдумайте ситуацію, яка вимагає вирішення: «Хто буде дружити з пеліканом? Куди нам слід посадити папугу? Як діти можуть допомогти тваринам?»
Вираження емоцій.
Запитайте: «Що відчувають діти, коли гуляють зоопарком? Як себе почуває верблюд, коли до нього походять діти? Що станеться зі страусом, якщо його налякати?»
Математичне мислення.
Взаємно-однозначна відповідність. Попросіть Вашу дитину розмістити тварин за величиною, порахувавши кількість птахів, звірів, комах або приготувати басейн, порахувавши кількість плаваючих птахів.
Рахунок. Запитайте: «Яких фігурок є тільки по одній
(тато, бабуся)? Яких фігурок є по декілька (жучки)? Скільки є собак? Скільки тварин, що харчуються травою?»
Підшукати пару: тато-мама, дідусь-бабуся, кіт-собака, маленьке морозиво - велике морозиво.
Рухові навички.
Попросіть Вашу дитину розмістити всі фігурки на ігровому полі в довільних комбінаціях. Створення правдоподібних картинок вимагає використання моторних навичок і координації. Розміщення магнітних фігурок на будь-яких металевих поверхнях в будинку, таких як двері холодильника, і їх переміщення, активізує руки й плечові м'язи, і розвиває дрібну і велику моторику рухів.
Просторова орієнтація.
Запитайте: «Куди нам слід посадити папугу? Хто сидить на велосипеді? Хто знаходиться усередині машини? Кого нам слід помістити біля басейну?»
Запитайте: «Що знаходиться праворуч від машини? Що знаходиться зліва від клітки? Що знаходиться за нею? Що знаходиться в ній? Що знаходиться над нею?»