На вулиці
Розміри: 36 x 29 x 4 см.
Вага: 1,556 кг
Вік: 3-10 років
В коробці: двостороння велика магнітна дошка і 70 яскравих великих магнітів.
Магнітна гра «На вулиці» допоможе дізнатися дитині, як проводять діти свої вихідні дні та канікули. Малюки самі можуть придумати безліч різних цікавих, захоплюючих і корисних ігор. Тут можна пограти не тільки з одним, але і з різними персонажами. А якщо обладнати дитячі майданчики пісочницями, будиночками, гойдалками, гірками, - то захопленню малюків не буде меж, і ігри на такому майданчику їм ніколи не набриднуть!
Як грати?
З роки:
Дайте дитині 1 великий магніт, наприклад, гойдалку, гірку, пісочницю чи дівчинку. Попросіть його / її голосно назвати магніт і розмістити його на відповідному місці ігрової дошки. Додавайте наступні магніти і попросіть дитину знайти для них відповідні місця.
4-5 років:
Оберіть одну з історій з каталогу й додавайте магніти один за другим, за схемою з каталогу.
6-8 років:
Оберіть одну з історій з каталогу і розміщуйте фігурки без дотримання черговості.
У будь-якому віці:
Дайте простір уяві дитини: нехай розміщує магнітні фігурки, нескінченно комбінуючи створювані розповіді.
Діяльність з розвитку навичок
«Магнетіз» - це багатошарова магнітна гра, що є інноваційним продуктом, який розвиває уяву, фантазію, логіку, дизайнерські навички та дрібну моторику дитини, а також вчить її орієнтуватися в просторі, і все це - в процесі веселої гри.
Освітні переваги
Розкажіть дитині, як збирати магнітні фігурки, використовуючи приклади, зазначені в інструкції або його/її власну уяву, розповідаючи історію, «заховану» в картинках. Це прекрасна можливість розповісти про такі достоїнства, як: дружба, взаємодія, відповідальність, діалог, взаємоповага, сімейні цінності та багато іншого.
Мовне і літературне збагачення
Назви. Візьміть різні магнітні фігурки і запитаєте: «Як це називається?" Або "Що це?»
Порівняння. Візьміть дві різні магнітні фігурки і запитайте: «Чим вони схожі? А чим відрізняються?»
Протилежності: хлопчик-дівчинка, відкрито-закрито, високий-низький.
Взаємозв'язки. Запитайте: «Хто катається на цій гойдалці? Чий це велосипед? Чий це літачок?»
Класифікація. Розподіліть об'єкти по групах, наприклад: люди, меблі, пристосування для їжі. Запитаєте: «Це тверде? Чи можна це їсти? Це зроблене з дерева?»
Описання функцій. Запитайте: «Навіщо нам потрібен батут? Коли ми використовуємо велосипед? Для чого потрібна пісочниця?»
Сприйняття на слух.
Запитайте: «Назви яких магнітів починаються на букву«Д» (дівчинка, дерево)? Назви яких магнітів закінчуються на букву «А» (гойдалка, білка)?»
Навички мислення і запам'ятовування.
Розташуйте деяке число магнітних фігурок у певному порядку і покажіть їх Вашій дитині. Потім, перемішайте фігурки і попросіть дитину скласти їх у пепередньому порядку. Покажіть Вашій дитині картинку, складену з декількох фігурок. Попросіть його / її закрити очі і видаліть одну або декілька фігурок. Запитайте, яких фігурок не вистачає?
Творчість і уява.
Запитайте: «Що бабуся розповідає дітям? Чий це велосипед? Про що білка розповідає горобцю? Про який м'яч питає хлопчик?» Обговоріть ситуацію, що вимагає рішення:«Хто буде грати в пісочниці? Куди нам слід поставити футбольні ворота? В які ігри можуть грати діти?»
Вираження емоцій.
Запитайте: «Що відчувають діти, коли грають один з одним? Як себе почуває бабуся, коли кличе онука додому? Що станеться з іграшкою, якщо дівчинка забуде її забрати з пісочниці?»
Математичне мислення.
Взаємно-однозначна відповідність. Попросіть Вашу дитину зібрати букет, порахувавши число квіточок або приготувати батут, порахувавши кількість дітей, охочих пострибати.
Рахунок. Запитайте: «Яких фігурок є тільки по одній (білка, бабуся)? Яких фігурок є по декілька (велосипед)? Скільки є м'ячів? Скільки є іграшок для пісочниці?»
Підшукати пару: брат-сестра, маленький хлопчик–маленька дівчинка, червона машина - фіолетова машина.
Рухові навички.
Попросіть Вашу дитину розмістити всі фігурки на ігровому полі в довільних комбінаціях. Створення правдоподібних картинок вимагає використання моторних навичок і координації. Розміщення магнітних фігурок на будь-яких металевих поверхнях в будинку, таких як двері холодильника, і їх переміщення, активізує руки й плечові м'язи, і розвиває дрібну і велику моторику рухів.
Просторова орієнтація.
Запитайте: «Де нам слід поставити гірку? Хто сидить на гойдалці? Хто гратиме в пісочниці? Кого нам слід помістити на батут?»
Запитайте: «Що знаходиться праворуч від гойдалки? Що знаходиться ліворуч від гойдалки? Що знаходиться за нею? Що знаходиться під нею? Що знаходиться над нею?»