На задньому дворі
![]() |
Розміри: 36 x 29 x 4 см.
Вага: 1,556 кг
Вік: 3-10 років
В коробці: двостороння велика магнітна дошка і 70 яскравих великих магнітів.
Магнітна гра «На задньому дворі» це гра, що спонукає дітей думати, мислити і фантазувати. У вашому будинку є задній дворик? Там можна сидіти, грати, вирощувати дерева і квіти і просто валятися на траві. Там обов'язково живуть які-небудь тварини. Зроби свій дворик затишним і просто насолоджуйся красою цього місця!
Як грати?
З роки:
Дайте дитині 1 великий магніт, наприклад, трактор, коня, дерево або дівчинку. Попросіть його / її голосно назвати магніт і розмістити його на відповідному місці ігрової дошки. Додавайте наступні магніти і попросіть дитину знайти для них відповідні місця.
4-5 років:
Оберіть одну з історій з каталогу й додавайте магніти один за другим, за схемою з каталогу.
6-8 років:
Оберіть одну з історій з каталогу і розміщуйте фігурки без дотримання черговості.
У будь-якому віці:
Дайте простір уяві дитини: нехай розміщує магнітні фігурки, нескінченно комбінуючи створювані розповіді.
Діяльність з розвитку навичок
«Магнетіз» - це багатошарова магнітна гра, що є інноваційним продуктом, який розвиває уяву, фантазію, логіку, дизайнерські навички та дрібну моторику дитини, а також вчить її орієнтуватися в просторі, і все це - в процесі веселої гри.
Освітні переваги
Розкажіть дитині, як збирати магнітні фігурки, використовуючи приклади, зазначені в інструкції або його/її власну уяву, розповідаючи історію, «заховану» в картинках. Це прекрасна можливість розповісти про такі достоїнства, як: дружба, взаємодія, відповідальність, діалог, взаємоповага, сімейні цінності та багато іншого.
Мовне і літературне збагачення
Назви. Візьміть різні магнітні фігурки і запитаєте: «Як це називається?" Або "Що це?»
Порівняння. Візьміть дві різні магнітні фігурки і запитайте: «Чим вони схожі? А чим відрізняються?»
Протилежності: хлопчик-дівчинка, відкрито-закрито, твердий-м'який.
Взаємозв'язки. Запитайте: «Хто їде на цьому тракторі? Чиє це сідало? Чия це дитина?»
Класифікація. Розподіліть об'єкти по групах, наприклад: люди, меблі, пристосування для їжі. Запитаєте: «Це тверде? Чи можна це їсти? Це зроблене з дерева?»
Описання функцій. Запитайте: «Навіщо нам потрібен візок? Коли ми використовуємо мангал? Хто плаває у воді?»
Сприйняття на слух.
Запитайте: «Назви яких магнітів починаються на букву«Д» (димар, дерево, двері) ? Назви яких магнітів закінчуються на букву «О»? (Дерево, колесо).»
Навички мислення і запам'ятовування.
Розташуйте деяке число магнітних фігурок у певному порядку і покажіть їх Вашій дитині. Потім, перемішайте фігурки і попросіть дитину скласти їх у пепередньому порядку. Покажіть Вашій дитині картинку, складену з декількох фігурок. Попросіть його / її закрити очі і видаліть одну або кілька фігурок. Запитайте, яких фігурок не вистачає?
Творчість і уява.
Запитайте: «Хто їде на цьому тракторі? Чий це будиночок? Чия це дитина?» Обговоріть ситуацію, що вимагає рішення:«Як потрібно побудувати будинок? Куди нам слід помістити коня? Як діти можуть допомогти батькам?»
Вираження емоцій.
Запитайте: «Що відчувають діти, коли грають один з одним? Як себе почуває кінь, коли діти на ньому катаються? Що станеться з деревом, якщо його не поливати?»
Математичне мислення.
Взаємно-однозначна відповідність. Попросіть Вашу дитину піти на прогулянку і зібрати яблука і квіти, порахувавши їх кількість.
Рахунок. Запитайте: «Яких фігурок є тільки по одній (тато, заєць, лелека)? Яких фігурок є декілька (квіти, трава, сонечко, ліхтарі). Скільки тварин у дворі? Скільки дітей на вулиці?»
Підшукати пару: дівчинка-хлопчик, собака-кіт, маленьке-велике.
Рухові навички.
Попросіть Вашу дитину розмістити всі фігурки на ігровому полі в довільних комбінаціях. Створення правдоподібних картинок вимагає використання моторних навичок і координації. Розміщення магнітних фігурок на будь-яких металевих поверхнях в будинку, таких як двері холодильника, і їх переміщення, активізує руки й плечові м'язи, і розвиває дрібну і велику моторику рухів.
Просторова орієнтація.
Запитайте: «Де нам слід поставити паркан? Хто сидить у гнізді? Хто знаходиться всередині будинку? Куди нам слід поставити шпаківню?»
Запитайте: «Що знаходиться праворуч від дому? Що знаходиться зліва від дому? Що знаходиться за ним? Що знаходиться під ним? Що знаходиться над ним?»