Команда



Magnetiz-manual

Розміри: 36 x 29 x 4 см.

Вага: 1,556 кг

Вік: 3-10 років

В коробці: двостороння велика магнітна дошка і 70 яскравих великих магнітів.

Магнітна гра «Команда» допоможе дітям будувати взаємини з іншими малюками. Потреба в дружбі виникає у дитини дуже рано, тоді ж з'являються і перші проблеми в спілкуванні з однолітками. Програючи різні життєві ситуації, дитина дізнається, як знайомитися, як проявляти турботу про інших, у що і як грають самі звичайні друзі, навчить долати різні конфліктні ситуації. Грати можна довгими зимовими місяцями, в негоду, сльоту, відточуючи свою майстерність.

Як грати?

З роки:

Дайте дитині 1 великий магніт, наприклад, шафу, диван, стіл або дівчинку. Попросіть його / її голосно назвати магніт і розмістити його на відповідному місці ігрової дошки. Додавайте наступні магніти і попросіть дитину знайти для них відповідні місця.

4-5 років:

Оберіть одну з історій з каталогу й додавайте магніти один за другим, за схемою з каталогу.

6-8 років:

Оберіть одну з історій з каталогу і розміщуйте фігурки без дотримання черговості.

У будь-якому віці:

Дайте простір уяві дитини: нехай розміщує магнітні фігурки, нескінченно комбінуючи створювані розповіді.

Діяльність з розвитку навичок

«Магнетіз» - це багатошарова магнітна гра, що є інноваційним продуктом, який розвиває уяву, фантазію, логіку, дизайнерські навички та дрібну моторику дитини, а також вчить її орієнтуватися в просторі, і все це - в процесі веселої гри.

Освітні переваги

Розкажіть дитині, як збирати магнітні фігурки, використовуючи приклади, зазначені в інструкції або його/її власну уяву, розповідаючи історію, «заховану» в картинках. Це прекрасна можливість розповісти про такі достоїнства, як: дружба, взаємодія, відповідальність, діалог, взаємоповага, сімейні цінності та багато іншого.

Мовне і літературне збагачення

Назви. Візьміть різні магнітні фігурки і запитаєте: «Як це називається?» Або «Що це?»

Порівняння. Візьміть дві різні магнітні фігурки і запитайте: «Чим вони схожі? А чим відрізняються?»

Протилежності: маленьке-велике, відкрите-закрите, кругле-квадратне.

Взаємозв'язки. Запитайте: «Що показує цей телевізор? Чий це скейтборд? Чому на полицях стоять нагороди?»

Класифікація. Розподіліть об'єкти по групах, наприклад: журнали, діти, різні предмети. Запитайте: «Це тверде? Чи можна це їсти? Це воно зроблене з дерева?»

Описання функцій. Запитайте: «Навіщо нам потрібен м'яч? Коли ми використовуємо лампу? Де розміщуються картини?»

Сприйняття на слух. Запитайте: «Назви яких магнітів починаються на букву«К»? (Килим, книга, кіт). Назви яких магнітів закінчуються на букву «А»? (Лампа, дівчинка, пляшка).»

Навички мислення і запам'ятовування.

Розташуйте деяке число магнітних фігурок у певному порядку і покажіть їх Вашій дитині. Потім, перемішайте фігурки і попросіть дитину скласти їх у пепередньому порядку. Покажіть Вашій дитині картинку, складену з декількох фігурок. Попросіть його / її закрити очі і видаліть одну або кілька фігурок. Запитайте, яких фігурок не вистачає?

Творчість і уява.

Запитайте: «Що бабуся каже хлопчику? Про що діти сперечаються? Про що думає зайчик, сидячи у дівчинки на руках?»

Обміркуйте ситуацію, що вимагає рішення: «Що потрібно підготувати для гри на вулиці? Чому у хлопчиків кілька м'ячів? В які ігри можна грати з м'ячем?»

Вираження емоцій.

Запитайте: «Про що думає дідусь, коли хлопчики грають у футбол? Як себе відчує себе мама, коли побачить нагороди за перемогу? Що станеться з командою, якщо діти будуть сваритися? »

Математичне мислення.

Взаємно-однозначна відповідність. Попросіть Вашу дитину розмістити статуетки на полиці, порахувавши їх кількість або допомогти дівчинці накрити на стіл, порахувавши загальне число тарілок і склянок.

Рахунок. Запитайте: «Яких фігурок є тільки по одній (бабуся, дівчинка)? Яких фігурок є по декілька (м'ячі, картини, стільці)? Скільки програм в телевізорі? Скільки журналів, скільки квітів у вазі?»

Підшукати пару: брат-сестра, крісло-диван, квіти-ваза.

Рухові навички.

Попросіть Вашу дитину розмістити всі фігурки на ігровому полі в довільних комбінаціях. Створення правдоподібних картинок вимагає використання моторних навичок і координації. Розміщення магнітних фігурок на будь-яких металевих поверхнях в будинку, таких як двері холодильника, і їх переміщення, активізує руки й плечові м'язи, і розвиває дрібну і велику моторику рухів.

Просторова орієнтація.

Запитайте: «Де нам слід поставити телевізор? Хто грає з машинкою? Що знаходиться на столі? Що нам слід покласти на журнальний столик?»

Запитайте: «Що знаходиться праворуч від телевізора? Що знаходиться зліва від телевізора? Що знаходиться за ним? Що знаходиться над ним?»

Виробник Магнетіз